*در تمـــنــای نــگاه تــــو*

دیــدم چــه آشـــوبــی

خانـ ه لینـ ک ایمیـ لـ پروفایـ لـ طـراح

چه خود ساخته هایی که مرا سوخت

و چه سوختن هایی که مرا ساخت

ای خدای من ، مرا فهمی عطا کن که از سوختنم

ساخته ای آباد از من بجا ماند



نظرات شما عزیزان:

سینا خدادوست
ساعت23:10---26 تير 1393
سلام عزیز دلم . وبگردی رو تو ماه رمضان تعطیل کرده بودم به اولین کسی که سر زدم شما بودی.
اونم واسه اینکه وبلاگت برام بوی بهشت میده.
به روز کن منتظر نوشته های قشنگتم.شب قدر همدیگرو دعا کنیم.یا علی


♥AREZOO♥
ساعت10:06---11 تير 1393
ziba boooooooooood

zahra
ساعت9:05---11 تير 1393
سلام وب قشنگی داری خوش حال میشم بهم سر بزنی . با اجازتون من شما رو لینک میکنم شما هم اگه خواستید منو لینک کنید
پاسخ:سلام عزیزم ممنون که سر زدی... چشم حتما.....


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





♥ سه شنبه 10 تير 1393برچسب:,♥ 14:2 ♥ **زهرایــــی** ♥



طراح : صـ♥ـدفــ