مرد که گریه نمی کند...!


*در تمـــنــای نــگاه تــــو*

دیــدم چــه آشـــوبــی

خانـ ه لینـ ک ایمیـ لـ پروفایـ لـ طـراح

راست می گویند!
مرد که گریه نمی کند...!
گاهی، در میان لحظه های پر از درد،
فقط،
سکوت می کند،
                 می شکند
                                و می میرد !



نظرات شما عزیزان:

فاطمه
ساعت15:17---12 تير 1393
سلام ، مطالبت واقعا قشنگ و تاثیرگذاره! خوشحال میشم به وبم سربزنی و نظرتو بگی...
پاسخ:چشم عزیــــــــــــــزم...حتما...


پسرخوب
ساعت9:53---8 تير 1393
لبخـــندمـــ را بریـ ــ ــدم

قــاب گــرفتمــــ

بــ ــه صـورتـم آویختــم !

حــالا بـا خیــال راحــت

هــر وقتـــ دلـــــمـــ گـــرفتـــ

” بغـــض ” مـیکنمــــ …


پسر خوب
ساعت8:21---26 خرداد 1393

امشب بخور و بزن ب سلامتی من


منی ك با این سن كثافت كاری های دنیا رو دیدم


منی ك تو اوج ناراحتی لبخند زدم و گفتم خوبم...آره من


منی ك از دوستام زیاد ضربه خوردم


منی ك تو دنیا مجازی و واقعی كلی "دوست"دارم.


اما كسی نخواست پشتم وایسه


منی ك خیلی ها رو آروم كردم اما هیچ وقت ناراحتیمو بروز ندادم


بزن ب سلامتی من ك همه نیمه پر زندگیمو دیدن


ولی هیچ كس نیمه خالی زندگیمو ندید


بزن ب سلامتی من


پسر خوب
ساعت13:35---24 خرداد 1393
ﯾﮑـــــﯽ ﺑﺎﯾﺪ
ﺑﺎﺷﻪ !!
ﯾﮑـــــﯽ ﮐﻪ ﺁﺩﻣﻮ ﺻﺪﺍ ﮐﻨﻪ ،
ﺑﻪ ﺍﺳﻢ ﮐﻮﭼــﯿﮑﺶ ﺻﺪﺍ ﮐﻨﻪ .. .
ﯾﻪ ﺟــــــﻮﺭﯼ
ﮐﻪ ﺣﺎﻝ ﺁﺩﻡ ﺭﻭ ﺧﻮﺏ ﮐﻨﻪ ؛
ﯾﻪ ﺟـــــﻮﺭﯼ ﮐﻪ ﻫﯿﭽــــﮑﺲ ﺩﯾﮕﻪ ﺑﻠﺪ ﻧﺒــﺎﺷﻪ

ﯾﮑــــــﯽ ﺑﺎﯾﺪ ﺁﺩﻡ ﺭﻭ ﺑﻠﺪ ﺑﺎﺷﻪ !
رفیقم بیادتم


پسر خوب
ساعت13:16---10 خرداد 1393
مرا همینگونه که بد هستم دوست داشته باش !!!
خوب ها را همه دوست دارن


پسر خوب
ساعت13:13---10 خرداد 1393
مرا همینگونه که بد هستم دوست داشته باش !!!
خوب ها را همه دوست دارن


sasha
ساعت3:10---2 خرداد 1393
سلام سلام خسته نباشید ممنون از مطالب جالبت برات ارزو موفقعیت دارم

محمود محمودی
ساعت11:18---22 ارديبهشت 1393
قشنگ بود ممنونم

وحید
ساعت5:30---14 ارديبهشت 1393
باسمه تعالی
سلام
اگه تمایل به تبادل لینک با خانواده ایرانی دارید بهم اطلاع بدید
موفق باشید
یا علی (ع)


im
ساعت18:57---5 ارديبهشت 1393
برای رسیدن به کبریا

باید نه کبر داشت

نه ریا


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





♥ چهار شنبه 3 ارديبهشت 1393برچسب:,♥ 10:22 ♥ **زهرایــــی** ♥



طراح : صـ♥ـدفــ