*در تمـــنــای نــگاه تــــو*

دیــدم چــه آشـــوبــی

خانـ ه لینـ ک ایمیـ لـ پروفایـ لـ طـراح


خدایا من به عنوان بنده حاجتم را گفتم

امیدوارم اگر قرار به برآورده نشدنش هست

از حکمت تو باشد نه بی لیاقتی من ...



نظرات شما عزیزان:

پسر خوب
ساعت8:37---17 تير 1393
شک کرده بـودم کسی بین ماست !
حالا یقین دارم “مـن” بین دو نفر بودم !
چقدر تفاوت وجود داشت بین واقعیت و طرز فکر من!


سعید
ساعت16:03---8 تير 1393
وبت عالیه ابجی زهرا
پاسخ:ممنوووووون.....


سعید
ساعت16:02---8 تير 1393
سلام.وبت خیلی عایه ابجی

سینا خدادوست
ساعت14:24---8 تير 1393
للهــــــم رب شهر الرمضان ( الشهر الکریم )

گفتی بگو چه بگویم مجال کو؟؟؟؟؟؟؟

آمدم با کوله باری از گناااااااااااااااااااااااااااه

روسیاهم روسیاهم روسیاااااااااااااااااااااه

...

" یه سال منتظر امشب بودم "

آمدم بی توشه اما با امییییییییییییییید

واااااااااااااااااااااای اگر سازی گدا را نا امید

...

"دست خالی اومدم ، دست خالی برم برا تو

بده"

آ خداااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااا

دیگه چی بگمممممممممممم

ساقی بریز باده و حالم خراب کن

یک جرعه در پیاله ی ما هم شراب کن



الهی العفو

التماس دعا

زهرا جان ای هم رنگ و بوی یاس مدینه دعایم کن
پاسخ:ما محتاجیم به دعا....چشم حتما...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





♥ شنبه 7 تير 1393برچسب:,♥ 10:1 ♥ **زهرایــــی** ♥



طراح : صـ♥ـدفــ